Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 november 2018

Herfst-impressies

                                                                 



We hebben een heerlijke zachte herfst. Ik vind de herfst  vanwege de diversiteit in kleuren het mooiste seizoen.
De afgelopen weken ben ik op stap geweest in de provincies Drenthe, Utrecht en Zuid-Holland. Mooie landschappen, bladeren en paddenstoelen voeren de hoofdmoot in dit blog.
Tijdens mijn wandelingen werd ik erg blij van de vele en mooie herfstkleuren die mijn pad kruisten.
Graag wil ik mijn  blijdschap en verwondering met anderen delen.


































4 opmerkingen:

  1. Hoi Feans,
    Nou, dit is echt wel een mooie herfstimpressie!! En daar horen favorieten bij! Zoals foto 2, wat mooi! Bij Foto 8 en 14 heb je het licht wel heel mooi gevangen. De koe in het tegenlicht is ook een plaatje! foto 29 en 30, daar hou ik van. Schitterende vergezichten. Tot slot foto 31 waar je de druppels wel heel mooi op hebt staan. En geen vogeltjes...hoe is het mogelijk ;-)
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Maria voor je reactie. Veel plaatjes en weinig woorden, want de beelden spreken voor zich.... en inderdaad géén vogeltjes. Ik heb daar bewust voor gekozen. Ik wilde alleen maar herfstbeelden maken en die zijn aardig gelukt.
    Groetjes
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frans,
    dit is wel een hele mooie en sfeervolle herfstimpressie.
    Prachtige kleuren en ook items zoals de kardinaalsmuts. De laatste 4 foto's met die mooie kleuren en vormen zijn ook echt helemaal geweldig om te zien. De zonneharp is ook al zo mooi. Dan de bessen, de bladeren, de kastanje, de paddenstoelen (prachtige vliegenzwammen) en de mooie uitstraling.
    Als ik de weerman moet geloven gaan we volgende week richting gevoelstemperatuur - 8 (oostenwind) en ook vorst, Het zal dan gauw gedaan zijn met al die prachtige kleuren van de bladeren. Ik heb heerlijk zitten genieten Frans.

    Groetjes,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frans, vooral de mooie en warme kleuren in dit blog kunnen mij erg bekoren, prachtig! Ik ben gek op Kardinaalsmuts, zo'n mooie struik! Ook het uitzicht met het pad, het bospad en de zonneharpen zijn heel mooi. Persoonlijk heb ik zelf niet zoveel met paddenstoelenfotografie maar de laatste paddenstoelenfoto vind ik wel mooi dat ze zo de boomstam 'omarmen'. De vierde foto van onderen vind ik trouwens heel bijzonder, verrassend beeld.

    Groetjes,
    Marianne

    P.s. HIJ zit er nog dus ik duim voor je morgen!

    BeantwoordenVerwijderen