Totaal aantal pageviews

maandag 18 september 2023

Augustus 03

 Augustus loopt tegen zijn einde. Ik zit nu bijna dagelijks bij De banken.

De vogeltrek is al begonnen, de gierzwaluwen zijn vertrokken net zoals de nachtegalen, en de sterns.

Het belooft weer een interessante tijd te worden waarbij ik natuurlijk hoop op bijzondere waarnemingen van vogels die een afslag missen of die door weersomstandigheden even bij De banken op adem  komen. Nu een alledaags blog met geen bijzondere vogels.


zicht op zee


Grote zilverreiger


Bonte strandloper


Kleine mantelmeeuw juveniel


Kanoet


Kleine zilverreiger


Oeverloper


Kneu


Visarend


Bonte strandloper


Drieteenstrandloper


Zicht op zee
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Frans,
    Geen bijzondere vogels...ten eerste zijn alle vogels bijzonder🤭 en ten tweede zie ik hier heel wat schoonheden langs komen. Zo'n kanoet zie ik zelden en die bontjes en drieteentjes kom ik hier ook niet tegen. Mooie platen van de zee ook.
    Dus genieten!
    Groetjes Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een niet bijzonder blog maar de foto's waren wel een blogje waard. Dank je wel voor je opmerking.
      Gr.Frans

      Verwijderen
  2. Ik vergat nog de visarend, wat een mooi shot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, ja die kwam ineens langs. Er was ineens paniek in de plas en ik wist dat er een rover in de buurt was. En laat dat net die visarend zijn..... Ja leuk, en verrassend

      Verwijderen