Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 januari 2024

Jaaroverzicht 2023

 Het is immer moeilijk om een selectie te maken uit de opnames van afgelopenm jaar.

Ik had er 49 geselecteerd maar dat vond ik toch teveel.  Dus na een tweede selectie keuze gemaakt en dan kom ik tot een redelijk overzicht van het jaar.

Januari 2023



Dwerggors


Bonte strandloper

Februari 2023



Baardman man


Baardman vrouw


Witbuikrotgans

Maart 2023




Blauwborst

April 2023



Beflijster


Paapje

Mei 2023



Nachtegaal


Steltkluut


Zwarte stern

Juni 2023



Putter

Juli 2023



Zomertaling


Icarusblauwtje

Augustus 2023



Drieteenstrandloper


Zwarte kraai


Strand Westland

September 2023



Porseleinhoen met watersnip


Tuinfluiter


Polder Maasland

Oktober 2023



Visarend


Zeearend


Kleine jager

November 2023



Pestvogel


Grote barmsijs


Roodborsttapuit vrouw

December 2023



Strandleeuwerik


Strand Westland







5 opmerkingen:

  1. Hallo Frans, prachtig jaaroverzicht. Daar kan je met plezier op terugkijken. Dat doe ik ook!! Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frans,
    Ik denk wel dat ik ze bijna allemaal al gezien heb, maar zo bij elkaar een schitterende selectie. Wat een prachtige soorten en prachtige foto's! Zal inderdaad een hele klus zijn geweest om keuzes te maken, want je hebt zoveel moois gezien. Ik kan me alleen de foto van de watersnip mét een porseleinhoen bij elkaar niet herinneren, poeh wat en lekkere plaat!
    Je had een goed jaar!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel maria, ja mijn jaar 2023 was erg fraai. En die porseleinhoen met watersnip was idd nieuw. Groetjes
      Frans

      Verwijderen
  3. Frans je mag niet klagen, vele toppertjes weer!

    Groet, pietplaat.

    BeantwoordenVerwijderen